Aile hekimim pedia-D diye bir vitamin damla verdi. İlk defa dün kullandım suya 9 damla damlatıp ama çok zor içiyorum sudan midem bulanıyor normalde de. Acaba limonlu su içine damlatıp içsem bir zararı olur mu? Sizler ne şekilde kullanıyorsunuz d vitamininizi