Ftm124 perşembe günü aile hekimine gitmiştim takviye istemek için o da hemşireye de bir uğra demişti hemşirenin yanına da uğradım kontrol varmış kilo, tansiyon ve bebeğin kalp atışları dinlendi sonrasında aşı da var dedi ben olmak istemiyorum dedim peki kendin bilirsin dedi direkt başka bir şey demediler ben olmadım canım sırf korkumdan 🤦🏻♀️ ama etrafımda olan kişi sayısı çok bir sıkıntı olmuyor en kısa zamanda sağlık ocağına takipli ol ve hemşire ile görüş bence🌸