canparcam72 Ervannesi nişanın gelmiş olabilir canım benim 5 günüm nişan geleli sümüksü ve kahve rengi bi lekelenme miydi
YagmurAnnesi Ervannesi muhtemelen nişandır. Hemen de sancıların başlayabilir bu durum 2-3 günü de bulabilir. Önemli olan sancılarının düzenli olup olmaması canım.
teachermerve Ervannesi aynısı bende de geldi 37+3 de gecesinde suyum geldi ertesi sabah 10 da normal doğurdum çok şükür muhtemelen sizinki de öyledir
Mavi11 Ervannesi ağrın yoksa bekle yani nişan kansızda oluyor ama benimki kanlıydı . Agrın sızın varmı ki ? Agrın yoksa gitme bekle
Ervannesi Mavi11 gece saat 3 te belim karnım çok ağrıdı. Şuan bişey yok sadece çok hafiff baskı oluyor
Mavi11 Ervannesi belden vajinaya doğru agrı sancı kasılma hissedersen git doktora ama için rahat edecekse şimdide gidebilirsin kasılmaları anlarsın zaten düzenli bi şekilde
YagmurAnnesi canparcam72 bende kızımda sancı yaşamadan gittim. Yani ortalama 15-24 saat sonraydı sanırım suyum geldi gittim. Oğlumda da nişandan sonra evde 2 gün sancı çektim
canparcam72 YagmurAnnesi benımde sancı olmadığı için bugün yatis verdiler şimdi yatışa gidiyorum 40+4 oldum ama sırtım tek ağrıyor