Adamiranin__annesi 4 ten beri uyanığım ve şiddetli arada gelen bel ağrısı yaşıyorum karnımda da var ama belimdende vuruyo 40+3 teyim doğum sancisimidir
Adamiranin__annesi yigitinannesi0820 2. Çocuğum ya doktora hemen gitmek istemiyorum yoksa gitsem mi 😁 kafam. Karıştı ya