Soruyorumm kızlar gebelik eğitiminde ebe söylemişti. Vücut süt üretirken aynı zamanda ter bezleride çok hızlı çalışıyomuş. O yüzden doğal içerikli ter önleyiciler sürün dedi bebeğe tadı gelebilir sütte falan dedi hatta gögüslere yakın olduğu için. Özellikle rolon tarzı kullanın dedi. Tamamen oksitosin hormonu salgılandığından oluyomş. Süt yapmak isterken mecbur terliyo vücut merak etmeyin kötü bişey değil. Ben daha doğurmadım ama ebenin yalancısıyım 😂