Seevviilll Merhaba arkadaslar en cok yürürken bazen de otururken aniden vajinamda bi batma oluYor aceba ne olabillir önce rahim acilmasi sandim ama 2 gün önce doktorda hala acilma olmadigini ögrendim suan 38+4 olduk
TTtutku Seevviilll bebek artık ittiriyor rahat hareket etmiyor ve Rahim ağzı kısaldığı için normal artık