Bebeğim 16 aylık oldu 1 yaşından sonra azalması gerekirken emmesi aşırı arttı ek gıda sonrası bile bir dakika geçmeden emmek isteyebiliyor geceleri sık uyanıyor hatta uykusu açılıyor saatlerce uyanık kalıyor bir sağ bir sol meme sürekli ve saatlerce bu şekilde uyutmaya çalışıyorum emzirmekten aşırı soğudum eziyete dönüştü artık ki bebeğimi emebilsin diye o kadar çabaladm ki ememez diye ödüm patladı reddettiği dönemlerde şekilden şekle girdim emzirebilmek için fakat şimdi o kadar çaresiz ve mutsuzum ki istemsizce sinirlenip bazen memeyi ağzından çekiyorum zorla sonra çok ağlayıp üzülüyorum uykusuzluk beni çok kötü etkiliyor yardım edin lütfen anneler başına gelen var mı varsa nasıl aştınız