HDamlaK 23 haftalık hamileyim ölüyorum diyebilirim gaviscon tablet emiyorum ama bana mısın demiyor!!! Acil yardım ne yapmalıyım aynı reflü gibi yanmam var
Hallerimvarbenim HDamlaK 30 haftalık gebeyim aylardır çekiyordum napsam ne kullansam işe yaramıyordu rennie duo şuruba başladım bir haftadır dünya varmış gaviscon falan işe yaramıyor rennie duo şurup kullan
yinehamile HDamlaK bana ilk hamileliğim de soğuk süt iyi geliyor du, doktorum ilaç vermemişti soğuk sütü minik yudumlarla yavaş 4 5 dakikaya yayarak iç demişti gerçekten iyi geliyordu.
Hanife__ Canım doktoruna mutlaka danış bende gavisccon şurup kullandım ilerleyen günlerde fayda etmiyor artık diyince puscet diye bir hap yazdı burdan ziyade önce mutlaka doktorunla paylaş-danış 🧚♀️