Fatosumum Songulll46____28 sezeryan olcak nasılsa ya normal doğum olsa doğumu kolaylaştırıyo deriz de 😂😂 yorulduğumla kalcam😂
AdinsMom Fatosumum ben 18deyim belim ve kalçam ağrıyo yatarken bile yastıklayım belimi destekliyorum hamile korseleri var yani istersen onlar bi nebze rahatlatıyor ama dra danış