Rubyyigit Arkadaşlar merhaba, ben 11. Haftamdayım ama sürekli kafamda negatif endişe dolu düşünceler oluyor acaba bebeğim sağlıklı mı, acaba bişey var mı, ya bişey çıkarsa gibi… sizlerde de oldu mu veya oluyor mu?
KLORAKHANIM Rubyyigit bana da vesvese gelip duruyor her aklina geldiginde besmele cek canim yani bitmiyor o kuruntular maalesef 🫶🏻🙃 ama her sey guzel olacak
mucizebebek_ Rubyyigit 2.3 gün önce bi post açmıştım kuzum bulabilirsen cevapları oku arkadaşlar beni çok rahatlatmıştı ama çoğumuzda varmış bu sıkıntı.. iyi şeyler düşünmeye çalışıyorum sende öyle yap 🙏