Kasık ve bel ağrım ilk haftalar hep vardı. 12 haftadan sonra diyim tahminen bel ağrılarım sadece yorulunca olmaya başladı bıçak gibi batıyor 18 deyiz. Kasık ağrımda bu zamana kadar hep oldu şuan da bebek neredeyse sancı orada oluyor şişiyor ozaman anlıyorum orada olduğunu