Hilallsili96 bugün bebeği kesede göremedik tekrar kan tahlili istedi doktor erken mi acaba kimyasal olabilir dedi
dmtturan 6+2 de gittim dr ultrasonla göremedi baya baktı ama sonra alttan baktı hem gördüm hem kalp atışını duydum.alttan bakmaya iyi değil diyorlar normalde baktırmazdım ama kimyasal boş gebelik olmasından korktuğum için baktırmıştım