Nursemablk Gulaybayer 33.haftadayız dönerken ya da kımıldadığında karnım patladı patlayacak diyorum, kasıklarıma acı gibi ağrı sağlanıyor bazen. Bu haftalardan sonra alanları daraldığı için hissetmemiz ve acı çekmemiz normal bence 🤭
Sevimgiller Gulaybayer biz 32 haftalık olduk ama çok şükür hiç agrı vs olmuyor sadece bazen dönerken ve gerilirken meshaneme baskı yaptığı için Wc ihtiyacı görüyorum bunun dışında canımı yakmıyor henüz bakalım🫣
Busbusu Valla nefesimi kesiyo anlık hareket ettiğinde kramp gibi bsy hem bacağım hem kasigima oluyo değişik