Sirinseyma Kızlar sebepsiz suni sancı verilir mi benim doktorum vermem diyor. Bende 39+2 deyim bi kaç güne doğuruyum diyorum. Bebek iri olduğu için 40 ı bekleyesim yok kilo alır diye