Arkadaşlar normal muayene için gelmiştim doktor nstleri beğenmedi. suyumun azaldığını söyledi kan da enfeksiyon yüksek çıkmış bebeğin suyu olabilir dedi anlamadım. Su an da hastanedeyim eğer sonuçlarım yine aynı olursa yarın doğuma alacağını söyledi. Benimle aynı durumu yaşamış arkadaşlar varsa destek moral bekliyorum. Kuvöze girer mi ?