Kızlar merhaba oğlum daha 5 günlük uyku düzeni iyi şükür sorunlu bi bebek değil fakat ben yinede 2 3 saate yemesi için kaldırıyorum . Benim sorum bebeğiniz yattığında siz tüm gün eşinizle yada başka biriyle başında bekliyo musunuz yoksa dönüşümlü yada siz bebek 3 saat uyuyoken deliksiz siz kaldırmıyorken sizde uyuyor musunuz? Bi arkadaşım eşiyle birlikte nöbetleşe bekliyolar bende uyuyorum saati geldiğinde alar kurup kalkıyorum siz ne yapıyosunuz?