Valla benim kızda yaz çocuğu ağustosda doğdu ve adana da oturuyoruz adana sıcağı öyle böyle bir sıcak değil valla ben yeni doğduğu zamanlarda yenidoğan kıyafetlerini giydiriyordum doktor böyle giydirme çocuğu dedi yeni dogan bebekler usur diye biliyorum aman usutmesin etmesin diye giydirdik kalin da giydirmiyordum yenidogan kıyafetleri yani ama pisik ve isilik olmaya basladi sadece zibinla yatırdım üstünü örttüm benim ilk bebişim tecrübesiz oluyorsun ister istemez