H-a-pp-y evet ben hissettim normalde hamileyim dye şaka bile yapmazdım çevremdekilere hamileyim deyip durdum bi gece başım çok ağrıdı ve dayanılmayacak gibiydi acile gittim 40 kişi sıra bekledim doktor iğnr yapacağını söyledi ben hissediyorum hamileyim test yaptıktan sonra iğne vurulmak istiyorum dedim o acıyla kıvrana kıvrana ağlaya ağlaya test sonucunu bekledim ve negatifti ama içimde hep bişey vardı 3 gün adet olmuştum tekrar adet günüme 2 gün kala test yaptım pozitifti tamda hissettiğim gibi üstüne adet görmüşüm ve o testi istediğimde bikaç günlük hamileymişim gerçekten çok hisli bir kadınım nasılda hissetmiştim ha birde ruyamda görmüştüm