Mrymdmrts 18 ekimde düşük yaptım. Bir kere adet oldum.ikinci adeti olmadım 4 gündür adetim gecikmiş kasıklarım agrıyor ama test yaptım bişey çıkmadı sonradan pozitif olan var mı yada adet gecikmesi yasayan?
eylulmihrasmom Mrymdmrts benim düzenim bozulmuştu 3 haftada adet olduğum da oldu 40 günde de korunmama rağmen