yagmur089 inşallah kolay olur ya, ben herşeyi çok uçta yaşadım suni aldım vajinaya içe doğru çok yırtık oldu cerrahi islemle ameliyathane de dikişin oldu belaltindan uyuşturuldum aynı sezeryan gibi sonra üç dört ünite kan aldım ağır kansızlık yaşadım vs çok büyük bir korku kaldı icimde