gzdnrkck Bebiş hıçkırıyor biz de 37+2 olduk diyaframı geliştiği için haftalardır ara ara hıçkırıyor bu iyi bir şey dedi doktor 🧸
gizemakay Hıçkırıktırda bu zamana kadar hiç hissetmedin mi hıçkırığını ? Farklı bişeyden mi bahsediyorsun seyirme derken