Emine4 merhaba anne adayları ve benım gıbı kışın doğum yapqcqk anneler ben ocak ortası gıbı doğumum olucak inşallah hastane çıkısı olarak ısımlı tulum sectım sizce tulum içine ne gıydırmeliyim üşür mü fıkır verırmısınız?
holly Emine4 uzun kol zıbın ve içine tayt pijama artık ne aldıysanız . Kundakta olursa evin ısısı da normalse yeterli olur. Ayaklarını sıcak tutun
Cns_yldz13 Emine4 uzun kollu zıbın ve altına ayaklı ince pamuklı beyaz bir pijama gibi içlik gibi diyim
Ozlem2206 Emine4 uzun kollu zıbın kilotlu çorap eldiven şapka mutlaka yenidoğanlar çok şükür saçının rüzgarından gazlanır dikkat etmek gerekir hastane çıkışı ise saydığımın üzerine alt üst takım ve üzerine tulum olmalı
Dr4 Uzun kollu zıbın ve bir çorap yeterli olur. Zaten ince battaniyeye de sarıyorsunuz. Hastaneler de sıcak oluyor çok kat kat giydirmeyin sonra isilik olur.