İsyan olarak değil de, birinin sadece beni anlamasını beklemeyi istiyorum galiba . 28+3 haftalık olduk. Gebelik şekerim çıktı ve diyet uygulanıyo herşeyde gözüm kalıyo yiyemiyorum ve artık psikolojik olarak çökmüş durumdayım canım çok istiyor😞 ağlıyorum sürekli sizdede oldu mu böyle psikolojik çöküntü