EmineDefneGokce HurremSultan unuttum ama hatırladığım kadarı ile 52 sancı canım Üstte kalsın ama cidden hatırlamıyorm pek.
Elifinannesi97 HurremSultan cnm baya sancin var doğumda 130 larda sancım vardı o durumdayken bile sancı bastirdiginda bağırıyordum. Normal doğum istediğimden 24 saat sancı çektim ama açılma olmadığından sezeryana alındım
HurremSultan Esmay 39 oldum yeni yawrum. Açıklık şu gelmesi vs olmadığı için eve gönderdi bebem de 4 200 olmus😔😶😶
Esmay HurremSultan ya ben 40+3 um bebegim de 3800 acilma bende de yoktu su nisan sancida yok rahim ağzida sert dedi pazar yatisim var ozamana kadar bi kapsül aldrdi doktorum rahim ağzını yumusatiyormus cuha yagi Ama senin sancin baya fazla gerek kalmaz ona bile
yagmur089 HurremSultan masallah giz bide oyle kilosunu soyleme ya nazaar edrlee mazallah saglikla gelsin inşallah bol bol yuruyus yap hatta 567 saat yuru hafif tempolu kos ozmn inşallah dogursun normalmi istiyorsun
Glsnufk HurremSultan şuan senin gibiyim son 10 günüm var açıklık ve suyum gelmediği için doğum durumum söz konusu değil son günler geçmiyor 😌
Ayshenur Elifinannesi97 canım ben 38 haftalıkken bakmıştı doktor hiç açılma ve yumuşama yok dedi şuan 39+2 haftalık oldum ara ara bir ağrı giriyor ama dayanılmıcak bi ağrı değil adet ağrısı gibi ve doktor dün gece baktı hiç aşağı inmemiş karnında yukarda gelmeye niyeti yok sanki dedi doğum pozisyonunda da değil miş bu cuma tekrar çağırdı acaba normal veya sezeryanı kararlaştırır mı bekler mi cuma günü de 39+4 oluyo
Likayolcusu HurremSultan cidden açılma yapıyır merdiven ben asansörle inip merdiven çıkıyordum ve genelde tüm dr larda söyler siz evde de video izleye bilirsiniz açılma için hareketler var onları da yapabilirsiniz çünkü sancılarınız yeterli bence 🤲
Seydacavdarr HurremSultan bence sıcak suya filanda oturun bide pelvik masajı çok öneri yolar, kiloya çok takılma 500 gram kadar yanılma ihtimali olurmuş cihazların, hurma kaynat iç, alaturka tuvalete oturur gibi otur 5 dk bekle ara ara
1Gunes HurremSultan sağlıkla kucağınıza alın inşallah sancınız baya bar plastes topunda zıplama skuat bunlar açılma yapıyor diye biliyorum.
Elifinannesi97 HurremSultan maşallah çok yüksek ama sanciniz plates topunda hareket yapın yürüyüşte açılma yapar bol bol hurma yiyin
HurremSultan Esmay aşkm hissetmiyorum sancilari ağrı var sadece rahimde popdq birde yürüdüm.bhgun bacağım belim ağrıyor
Rozaanne HurremSultan 165 olan bebeğin kalp atışı diğeri sancı sanırım. Benim de 30 40tı geçen pzt saldı doktor. 70 80 üzeri olmadıkça kayda değer görülmüyor sanırım