kocin_bengisu123 Merhaba anneler ben diyabet hastasıyım 10 haftalık hamileyim dikkat ediyorum ama arada çıkıyor şekerim hemen bebeğimi etkiler mi zarar görürmü
Ahuum kocin_bengisu123 iğne kullAnmama ragmen bugun hiç düşmedi. Ara ara oluyor yukseklık dıyet önemli