Herkese selamm💗 Ben neredeyse 1 buçuk senedir çocuk sahibi olmaya çalışıyorum bugün hastaneye gittim yanmam vardı idrar kültürü vermiştim herşey temiz çıkınca doktor çatala yatırdı, daha öncede çok kez çatala yatmıştım ama hiç kanamam olmamıştı bu sefer eve geldiğimde kanamam oldu hala daha ara ara leke gibi devam ediyor bunu yaşayan var mı ? Haftanın başımda yumurtlama zamanımdı acaba tutunma mı oldu yerleşme kanaması vs yada daha çok yani olduysa zarar vermiş olabilir mi?