Bnmv-1 Heycan dorukta ne zaman gelecek ne olacak ne hissedicem çok merak ediyorum tabi doğuma hazırlık olarak hiç birşey yapamıyorum bacağım kötü durumda bu sebepten egzersiz yapamıyorum inşallah açılmam olur ve rahat bir şekilde doğumum olur 🤲🥹
girl_boy_annesi Bnmv-1 inşallah Kolay doğumlarımız olsun canım son 9 gün gösteriyor ama ne zaman gelir tabi Rabbim bilir benim 2. Bebiş ablası 39+4 de suni ile zorla çıkarttık bunda dokunmayacağım bakalım ne kadar kalacak 😅😂
girl_boy_annesi Bnmv-1 Amin cümlemiz inşallah canım 🤲🏼🥰evet yalancı sancılar sıklaştı karnım aşağıya inçi biraz ama ne zaman gelir çok Merak ediyorum 38+5 olduk 🥺
sumin girl_boy_annesi aa bende bugün tam 38+5teyim . Bakalım ne zaman doğacaklar heyecanla bekliyorum
girl_boy_annesi sumin elini göğsünün altına koy 4 parmağın da dümdüz duruyorsa inmiş demektir 🥰 bir de aynadan karnına bak göbek deliğin tamamen aşağıya bakıyorsa o da belirti bir de mide yanman hafifleyip nefes alman rahatladıysa 😅
sumin girl_boy_annesi girl_boy_annesi mide yanmalarım geçmedi ya birde göbeğim dimdik ayakta 😬elimi koydum 2 parmak anca sığıyor sanırım daha inmedi
Hayattdmrkrn Bnmv-1 ben de aynı şekildeyim son 20 gün ama yürüyemez oldum o yüzden hiç yürüyüş yapamadım inşallah kolay olur doğumlarımız bacak ağrısı beni çok yıprattı çok☹️☹️
girl_boy_annesi sumin bir tane spor varya YouTubede ismini hatırlayamadım herkes yapıyor 7 dk onu yaptıktan sonra indi karnım tavsiye ederim🥰