Tubammrt Uygulamaya göre doğum yapan anne varmı uygulama hesabı doğru oluyor mu er yada geç olan varmı merak ettim 🥴🥴
aysnrr_ Tubammrt sanırım uygulama 40 hafta üzerinden hesaplıyor. Ben 42 haftalıktim doğum yaptığımda :')
Babykalamar aysnrr_ uygulama 40 hafta uzerinden hesapliyo bencede bana 1 mart diyor mesela ama ultrasonumda 19 subat cikiyor dogumum :)
aysnrr_ Babykalamar 35 ten sonra nst ye bağlanıyorsun zaten herkesin doğum zamanı çok farklı o yüzden buradaki sayılara çok takılma ☺️ ben