Leylaayla Merhaba kizlar bir arkadasim erkek ve kiz icin bez ayri olur dedi ben yurtdisinda yasiyorum hich rastlamadim yenidogan hep ayni gibi benmi yanlis biliyorum?
Tugbakose-24 İlk defa duydum 😂 bn sadece erkek bebege 1 no büyük alınması daha rahat olur dıye dumuştm sadece