2022bebeki Snnggll Hayir ayni sey değil. Şeker yuklemesinde glikoz içip bir saat sonra veriyorsunuz kani. Tokluk sekerinde kahvalti yapip 2 saat sonra kan veriyorsunuz farkli seyler
Babylovebaby BBuseY canm bende kararsızdım doktorum 50lik yukletti en düşük doz içtim bir saat sonra kan verdim o yeterli oldu eve gelince zaten istifra ettim içtiğim şurubu 😅Açlık normal çıktı fakat tokluk ilk bir saat sınıra yakın çıktı sanırım sinir 140ti benim 130cikmisti doktor yinede dikkat edelim dedi bende bünye olarak zayıf birisiyim ama onunla alakası yok.İstersen şeker ölçüm cihazın varsa açlık tokluk o şekilde de takip yapabilirsin bana doktorum onuda sunmuştu amac tedbirli olmak🌸
Ellia Evet yani açken bakıyorlar açlık kan şekeri birde şekerli su içirip tokluk gibi bakıp tokluk kan şekeri ölçümü yapıyorlar , genel de tokluk kan şekerleri yüksek çıkıyor
BBuseY Ellia ama bazıları tokluk için bişeyler yiyip 2 saat sonra kan veriyorsunuz dedi 🤗 şeker yüklemesi demedi .
Ellia BBuseY bana akşam 10 dan sonra birsey yeme dediler sonra sabah aç karnına bakıldı sonra şekerli su icirildi 2 saat bekledim sonra tekrar baktılar kanıma şekerim çıktı zaten o şekerli suyu içince 2 saat içinde baş donmesi göz kararması mide bulanması oluyorsa geçmiş olsun şekerin var demektir ben çok fena oldum tuvalete gittim istifra ederim diye 😵💫 mesela ben her gün öğün den 1 saat sonrası şeker ölçme aleti ile evde kendim kontrol altında tutuyorum diyet yaparak .
BBuseY Ellia yok niye şeker yükleteyim gayet iyi bebiş sağlıklı kilosu haftasıyla uyumlu. Elime ayağıma baktı ödem yok dedi . Rahim ağzına baktı uzunluğu iyi dedi. Bebişin suyuna baktı gayet iyi dedi 🤗 kilomda iyi bana göre
BBuseY 2022bebeki ahhhh arasındaki fark buysa eğer ben gideyim yarın 😂😂 kız 2 arada bir derede kaldım 😐😐
2022bebeki BBuseY Glikoz dedikleri sey cilekli ya da limonlu gazoz tek kötü yani ac karnına içmek 🤣 ergenken ac karnina cola gazoz icerdim o geldi aklima. Nasil rahat hissedeceksiniz o şekilde yapin🤗
Snnggll İlk bebeğimde direk şeker yüklemesi yaptırmıştım. Ama bu hamileliğimde doktor açlık tokluk kan şekeri diyince kafam karıştı 🤔 Yarın doktoru arayıp detaylı sorayım bari 🙃
BBuseY 2022bebeki glikoz yüklemediler canım 🤗 kahvaltı yaptım 1 saat sonra kan verdim . Doktorumuz karşıymış bu haftalarda şeker yüklemesine 😍😍
2022bebeki BBuseY evet haftaniz ileri bu testler de az çok sekeriniz hakkinda bilgi verir zaten 🤗 sonucu güzel olsun🌺