11112345678900 hastane de damla damla gelirdi ama mutlaka bebeği emzirmeye çalışırdım. Doymadığını anlıyorduk mama veriyorduk. Zaten mamayı hastane hazırlıyor siz gidip alıyorsunuz. Bir kap ve kaşıkla verdiriyorlar biberon yasak. Çünkü alışırsa memeyi tutmaz. Hemşireler her şeyi anlatıyor siz hiç merak etmeyin.
Eve geldim sıcak suyla göğüslerime masaj yaparak duş aldım. İnanamadım resmen göğsümden sütler akıyordu. Sonrasında 1 hafta yine her ihtimale karşı mama verdik sonra bıraktık. Bebek ilk zaman aşırı zorlanıyor memeyi tutmaya hiç pes etme zorla ver. Ben ağlıyordum tutmuyo diye ama bir süre sonra alışıyor ❤️❤️