Mekklc Canım bazen yumurtlama olunca da kan gelebiliyor, bazende yerleşme kanaması olduğunda, benim ilk çocuğumdan önce geldi bir sefer ve çok umutlanmıştı ama o ayda regl oldum, 2. Bebeğime hamile kalmadan önce de 3 gün damla damla geldi ama sonunda kimyasal gebelik oldu çok hayal kırıklığı yaşadım, o yüzden naçizane tavsiyem fazlaca umutlanmadan bol bol dinlenmene bak, inşallah hayırlısıyla tutar bebişin