Suhedymn Beyybiii hurma ye bol bol Hz Meryem doğum hikayesini dinle birinden kuran da bile yazıyor doğum yaparken hurma yedigi
Nazs61 Beyybiii açıkçası kolay geçmesi için değil doğumu başlatması için önerilmişti. Ben o yüzden içmiştim. 38. Haftamdı. Normal kontrole gittim 3 cm açılma var yatış dediler. Çok zor degildi ama çok kolay da değildi 🤪 Allah yardımcımız olsun
Beyybiii Suhedymn evet hurma meryem ana otu ve suresini biliyorum böğürtlen yaprağınıda açılma kolay oluyo diye duydum o yüzden başlamak istedim
Beyybiii Nazs61 rahimdeki kasları gevşetiyor ve doğumda kanamayı azaltıyo diye okudum ama nasip teşekkür ederim
girl_boy_annesi Nazs61 geçen eşimi ahududu almaya yolladım adam böğürtlen vermiş bende tekrardan gönderdim ahududu aldım böğürtlen duruyor 38+5 böğürtleni de deneyim o zaman 😍