sari-uggli-mehmet-aga [silindi] selam kuzu :) ana kucağı derken ev içinde kullanılandan mı bahsediyorsun? Eğer öyle ise, nuna veya babybjörn’den çok memnun kalan tanıdıklarım var. Ben de babybjörn aldım indirimdeyken.
story [silindi] ben de bir süre araştırdıktan sonra tcherchi diye bir markanın ana kucağını sipariş verdim. Babyjörn’ün muadili ama muadiller arasında da en uygun olanı, yorumları da güzeldi bakalım inşallah memnun kalırız.
Fadimegll321 [silindi] gerekli mi değil mi bilmiyorum ama tek başıma büyüteceğim için gerekli olduğunu söyledi arkadaşım 😅
[silindi] sari-uggli-mehmet-aga kız nerden buldun bu postu 😄 ya ben gerek var mı onu da bilmiyorum da yere koyulıyorya ondan bahsediyorum aslında, babyjörnfalan baya pahalı ama benim için
[silindi] sari-uggli-mehmet-aga bu arada bu postu anasayfada gördüm kim neler yazmış diye bakıyordum kendi adımı gördüm 😄
sari-uggli-mehmet-aga [silindi] o zaman babybjörn muadilleri bakabilirsiniz benzer bir şey. ben ana kucagı cok gerekli olmaz diye düsünüyordum ama arkadaşlarım mutlaka al, gerekiyor dedi.
sari-uggli-mehmet-aga [silindi] hhahahaha koptum 😂 şey gibi; bakayım bu güzellik kim? aaaaa benmişim :d
[silindi] sari-uggli-mehmet-aga tamam ben de söylenilen markalara bakayım ozaman ben de çok emin değildim lazım mı değil mi diye
[silindi] Oznurtopal yok elektrikli almak istemiyorum bebek sallanmaya alışıyor falan diyorlar sizin dediğiniz markalara bi bakayım link varsa linkte atar mısınız
Seldaca Bende mammanın ana kucağından aldım ama kumaşı coton olanı terletme yapmıyormuş.n11 den aldım az önce 1360 tl ye. Şu an mamma premium cotton olan model en uygun n11 de var bilginiz olsun.
Oznurtopal [silindi] instagramda esinyapici var öne çıkarlarına bakın birçok hikayesinde ohyo anakucagini gösteriyor kendisi kullanıyor bebeğine. Hikayede izleyince daha da beğeneceksiniz 😍