demirciumran Benim gibi 9 ayı aşan gebelik yaşayanlar var mıı? Doktorum 1 hafta daha bekleyelim dedi kilosu 3100 gram civarıymış sancım yok suyumda iyi her an diken üstündeyim suni sancı da almak istemiyorum ama karnım iyice gerildi sancılarımı başlatmak için neler yapabilirimm bebeğimi kucağıma almak istiyorum artık
canparcam72 demirciumran bende 40+3 sancım yok yarın yatışım yapılacak suni sancı verilecek insanlar sancıların gelir benimde insallah sabaha kadar sancım olur
Ezonunannesi16 demirciumran benimde durum aynı canım. 39+4 3800 kilo ne sancı var ne de açılma çatıda darmış. bende bı hafta daha beklicem inşallah bu kadar beklemeye normal doğum yaparım. yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik ne suni sancı isterim ne de sezeryan. Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah
esmanurum Ben 40+4oldum,bir hafta vakit verdi doktor,kendi sancim olmasa suni sanci verecekmis,inseallah kendim dogurururum
demirciumran esmanurum Tez zamanda kendi sancınız başlar inşallah, ben merdiven çıkıp iniyorum yürüyüş yapıyorum koca elektrik süpürgesiyle yavaş yavaş evi süpürüyorum yine de sancım yok
esmanurum demirciumran sizin de inseallah kendi sanciniz baslar,ben de nerdiven inip cikiyorum,bir aydir hic dauanmihorim,bir kizim var onunla ugras,evle ugras,esle ugras boş dayanmak olmuyor
demirciumran Ezonunannesi16 Amin inşallah gerçekten yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik ama bebişler gelmek bilmiyor bunca bekleyişin meyvesini yemek istiyor insan sabırsızlanıyorum uzun süre beklemenin risklerini de düşünüyorum bi yandan bebeğin dışkısını yapma riski var bir de kızlar erken gelir derlerdi sağlıkla gelsinler Allahım aksiliklerden korusun
demirciumran Rozaanne Bir nazlı kızın yolunu gözlüyoruz ya da gelmekte üşenen bir kız mı desem bilemedim 🤭