Ben 26 haftalık hamileyim 6 7 kilo arası aldım ve aşırı iştahım arttı asla doymuyorum 1 tane ekmek yesem yerim yani pişi bazlama falan da yiyorum hamur işi tüketiyorum çok zararlı demi nasıl engel olacağım bu açlığıma meyve de çok yiyorum ara öğünlerde hem meyve hem çikolata yiyorum ne yapcam asıl kilo almam gereken zaman yeni başlıyor ve çok kilo almaktan çok korkuyorum