Canim üzülme benimde 5+6 kesem vardı embriyo yoktu 2 kafta sonra gel bakalimdedi ben 3 hafta sonra kendi dr randevu bulup gittim kalp atisinida duyduk bebiste vardi tabi oncesinde Bi paranoyak oldum acaba boş gebelikse die aynı durum bizim akrabada olmus hemde 2 kızında 9 haftalikken görünmüş başka Dr gitmesem kürtaj edecekti diyo