Gns-gur
Kuzum bana da mesela en kolay yer kol geliyor psikolojik olarak. Çünkü şimdiye kadar aşıları hep koldan olduk kanı koldan aldılar kola çok iğne girdi çocukluğumdan beri alışkınım ama bacağıma hiç iğne girmedi göbeğime hiç iğne girmedi O yüzden oralar daha korkutucu geliyor bana da