pelsin72 Kızlar adetim 2 gün gecikti bende sabırsızım kan verdim 0,9 çıktı ve referans dışı dediler. 2 tane idrar testi de yaptım 2.çizgi silik pembe çıktı
Mine34 pelsin72 bekle canım birkaç gün belki kan değerin yükselir geç döllenme olabilir ya da bi tane daha idrar testi yap belki ilki bozuktur
elaymoms pelsin72 bende öyle olmuştu adetimin gecikmesinin 2nci günü test yaptım negatif çıktı kusuyordum diye hastaneye gittim kan verdim yine negatif. Adet döngünün bitisinde tekrar yaptım sonuç ikinci çizgi silik 🫣 evde bir hafta kadar bekledikten sonra tekrar kan verdim ve o da pozitif . Allah gönlünüze göre versin inşallah
Oznurtopal Aslında kan testi en net sonucu vermiş ama geç döllenme olduysa belki bir ihtimal kanda çıkmamıştır
pelsin72 2aslan_annesi07 ama iki tane idrar testi yaptım 2. Çizgi ikisinde de soluk pembe çıktı hormonlarım çok azdı çoğalıyor
pelsin72 2aslan_annesi07 öyle yapacam ama bir kaç gün geçsin istedim kesin sonuç almak için teşekkür ederim 😘
Kivircikkuala pelsin72 Kuzum resim yükle den linki atıyorum şimdi sana oraya gir seç resmî linki kopyala yoruma yapıştır https://mutluresim.com/
Kivircikkuala pelsin72 kuzum eğer ilk 5 dk da çıktıysa hamişsin sonrasında kuruma çizgisi olabilir beni de yanıltmıştı öyle
pelsin72 Kivircikkuala wallahi bilemiyorum ilkinde yaptım ilk beş dakika da çıktı ikincisini sabah 6 da yapıp uyudum ilk idrar ile 8 de kalında oda böyledi bekleyecem biraz daha yine kan veririm