Hatice46 cok agir bisey yasamis. Gecmis olsun. Kendini. Kasmis heralde. Belkide panik atagi wardii. Herkes ayni seyleri yasicak diye birsey yok. Herkeste her durum farkli. Umarim hepimiz rahat geciririz. Benmde 10 gunum kaldi korkuyorum. Snra diyorum ki elden bisey gelmez mecbr. Ne yasicagimizi bilemiyoruz dua etmek lazim 🙏🏻😊 guze dusunelim guze olsun.