ipekssss Kızlar merhaba 6+5 hamileyim ikizlerimden birinin kalp atışını duyamadık bugün.Doktor 6+1 de olduğunu söyledi.Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda? Heran bebeğini kaybedebilirsin dedi çok moralim bozuldu.
Edizimmm ipekssss 5+5 öğrendim 6(5 kaybettim biri gelişmedi malesef ilk çok ağladım tabi ama diğer evladjma rabbim sağlık versin 36. Haftamiz bitcek
Edizimmm ipekssss ikizlerden biri digerinden sonra gelişim gösterebilir demişti bize 1 hafta bekledik tabi nasil kısmet erken daha kendinizi strese sokmayın:)
ipekssss Evet yarın kontrol günümüz bakalım geliştiyse görürüz dedi doktor eğer gelişmez kaybeder isem hayırlısı böyleymiş diycez