Merhaba kızlar ben cam kemik demiştim kızımı ilk defa ağlarken ilk defa uyanık gördüm ilk defa hareket ederken çok güzel bir duyguydu göz yaşını sildim kucağıma alamadım ama kuvezin içinden kokusunu çektim İlk defa kokusunu çektim benim kızım çok güçlü oksijen aliyor makineye bağlıydı antibiyotik kan ve benim kızım çok güçlü umarım daha güçlü olur meleğim annelik çok zor bir sınav Rabbim kimseyi imtihan etmesin burnundan makineyi cektiler ama burnu kötü olmuş makineden rabbim ona yardım etsin işte cam kemik tahmini koyduklar kolda kırık olunca ayaklarda ikisi eğrilik tahmin diyorlar biboron daha demediler insallh Biboron da alır meleğim ağızdan hortumla besleniyor dedik onlara niye biboron vermediniz dedller işte daha yeni makineyi çektik diye kusar hani verirsek inşallah daha güçlü olur meleğim geri makineye dönmez hayat çok zor evlatla sınanınca