LilithAura evlenmeden önce İstanbul Beyoğlu Belediyesine bagliydim. Doğum yapan herkese bir dolu Bebek çantası ama böyle el valizi tipinde getiriyorlardı. İçinde nevresim takımı falan bile vardı bir sürü şey. Ve başvuru yapmadan kendileri arayıp musaitlik sorup geliyorlar. Apartmanın önüne bebekle inmenizi istiyolar hediyesini verip gidiyorlar. İçeri pek gitmiyolardi . Hatta bazılarına çeyrek bile veriyolardi benm yengemle uzaktan akrabalardi ona çeyrek de vermişlerdi 😂 paket içeriği il ve ilçelere göre değişiyor ama çoğu veriyor.