Peri_kizi Ben özel hastaneye gidiyorum. Radyoloji uzmanı yaptı. Normal ultrason dan biraz daha fazla uzun sürüyor. Yarım saatten fazla sürdü. Bütün organlarına baktı. Beyincik beyin icindeki damarlar. Kalp odacikladi. Böbrekleri midesi bağırsakları. Ayakları parmakları burnu. Cinsiyeti. Uyluk kemiğine varana kadar bakıyor. Tek tek de söyledi organlarını bana. 3 boyutlu da gösterdi. Sonra rapor verdi o raporu kendi doktoruma götürdüm hemen. Kendi doktorumda bir sıkıntı olmadığını söyledi. Kendi doktorum da kendisi tekrar muayene etti cinsiyetine de baktı tekrardan. Ocak da şeker yüklemesi ne gidicem işte. Gerçekten detaylı ultrason yaptirilmasini tavsiye ederim.