2 kasımda kürtaj oldum 6 haftalıktı ve kürtajdan 26 gün sonra adet oldum şimdi tekrar adetim 8 gün var sağ bacağım ve kramplar giriyor karnıma bügün erken gebelik testi yaptın negatif çıktı psikolojik mi yada erken mi test yaptım bu durumu yaşayan var mı aranızda 😔