Perafeda inşallah kurban olduğum rabbim en kısa zamanda nasip eder kuzum dediğin gibi stres çok önemli bende öyleydim aslında ilk evlendigimizde düşünmüyorduk sonra baya heves ettim bide hep baskı oluyordu eşimin ailesi tarafından hani yokmu bise varmi bilmem ne git kendine baktır şu bu tabi o sırada tecrübesiz oldugum icin 2 güne bir test yapıyordm hayal kirikligiydı hep bi gün aksam esime dedimki bu ayda olmazsa bi özele gidelim ikimizde baktiralm kendimize dedim aglayarak. Ertesi gun sabah hamile oldugumu ögrendm umudunu asla yitirme hic ummadigin anda oluyor hamile kaldgm ay grip olmştm bide antibiyotk agri kesici feln icmistim rabbim korumus yavrumu. Allahin izniyle allahim kucagini doldursun insallah