Pskglzr Merhabalar hanımlar, bugün doktorumuz bebeğin kafası kanala girmeye başlamış dedi bu şekilde olup 2 3 güne doğum yapan var mı acaba, doktorum daha beklemiyorum dedi ama kayınvalidem 2 3 güne gelir dedi.
190793 Pskglzr ben 32 haftalik hamikeyim bebegimin kanala indigini soyledi doktor. Basinin kanala girmesi ile bebegin kanalda olmasi ayni seymi acaba anlamadim 😏
Nnanaa Pskglzr 30.haftadan beri başı kanalda şu an 35 olucam🤷♀️ en son gittiğimde iyice yerleşmiş gibi bişi dedi ama doğurursun demedi
sahbinnaz Bende de dün oldu ve bayağı bir kasılma oldu. Hatta doğuracam sandım. 2 3 gün denildi bana da
busraidkt 190793 benim 27. Haftada girdi kanala şu an 36+3 oldu aynı yerde baskı fazla. Bugün çatı muayenesi oldum açıklık yok ama yumuşama var bekleyeceğiz dedi doktorum.
Hacerunl Nnanaa siz kanala girdiğini nasıl anladınız bende 2 gün sonra 30 haftalık olucam bugün kasıklarımda kramp gibi ağrılar olmaya başladı adım attıkça ağrım oluyor eğildiğimde doğrulurken ağrılarım olur benimde kanala girmiş olabilirmi acaba yarın doktoruma yazacağım normal bir ağrı değil çünkü
190793 busraidkt ben hic cati muayenesi olmadim sadece bana gezmek dolasmak ayakta kalmak yok dedi fitil ve ilac verdi yil basina kadar supriz olabilir dedi. 2 3 gundur adisiri derecede adet sancisi gibi sancilarim var vajinamda bicak kesilmesi gibi biseyler oliyor ama bakalim yarin gidecegim
busraidkt 190793 bana da fitil vermişti progestan ama 36. Haftada bıraktırdı. Bebek tam kanala girmiş bizde kuzum başı ile baskı yapıyor. Senin kaçıncı hafta çatı neden yapmadın
190793 busraidkt 2 lt falan su icirtti iyice lavobaya sıkısında ultrosindan kanalin agzina bakildi acikmi kapalimi diye yani su sizintisi varmi yokmu diye yoktu alttan muayene etmedi zaten benim 7 sene once sezeryan oldu buda oyle olucak buyuk ihyimalle ondan mi etmedi bilemedim canim
Minikkedisila Ben 37+4 üm. Doktorum dün 3 cm açıklığım olduğunu söyledi ama eve gönderdi. Kendi sancılarımın gelmesini bekliyorum.
busraidkt Minikkedisila ayy mükemmel açıklık hem de çocuk kanalda hurma yürüyüş hareket dua ve hayırlısı ile kucağına alma olur 🫶 ilk gebelik mi? Ben de açıklık yok ama aşırı baskı var nasıl olucak bilmiyorum doktorum hastaneye açıklıkla gelsen süper olur dedi