Herkese merhaba doktorum adetin 14. Günü başlayıp 10 gün fitil şeklinde kullanacağım progestan yazdı. Herhangi bir sorunumuz yok bebek planlıyoruz uzun süredir olmuyordu. Bunu bebek oluşursa tutunmasını sağlaması için verdi. Bu fitili kullanarak hamile kalanınız var mı?