bebeklerimveben_ çok normal herkes aynı belirtileri yaşayacak diye bişey yok ben hamile olduğumu adetim gecikmese anlamayacaktım ne mide bulantısı ne kusma ne başka bi şey çok şükür doğuma dört hafta var hiç kusma bulantı olmadı çok rahat bi hamilelik geçirdim şükürler olsun sadece şu an zorlanmaya başladım o da ağırlaştığım için benim belirtilerim adet olacak gibi göğüs ağrım ve bel ağrım olmuştu o da adet yaklaştı diye düşünmüştüm baktım 5 gün geçti test yaptım ki pozitifmiş o yüzden içiniz rahat olsun inşallah hiç bulantınız olmaz güzel ve kolay bi hamilelik geçirirsiniz 🤲🏻😍