Burcuer Kızlar 25 Ekim’de düzenli adet olmuştum, 10 Aralık’ta yumurtama dönemimde tekrar oldum daha bugün bitti öbür ay çocuk düşünüyoruz bu ay böyle olması kafamı karıştırdı normal mi başına gelenler var mı